Koszyk  

Brak produktów

Dostawa 0,00 zł
Suma 0,00 zł

Koszyk Realizuj zamówienie

Jesteśmy również dostępni na Allegro - link

uwaga

Wykonujemy dodatki na specjalne zamówienie wg projektu klienta - posiadamy ponad 600 wzorów haftu !!!

kontakt

Zadzwoń pomożemy Ci wybrać odpowiedni dodatek.
Tel: 601 171 038
E-mail: dodatki.slubne@wp.pl

przesyłka

poczta polska

Regulamin sklepu

Sklep Internetowy aba-welony.pl działający pod adresem www.aba-welony.pl, prowadzony jest przez ABA BARTOSZ PRUS ul. Kaliska 1c,  63-460 Kotowiecko NIP 618-181-86-86 Regon nr 301333467


1. Nasz Sklep Internetowy www.aba-welony.pl prowadzi sprzedaż produktów za pośrednictwem sieci Internet.


2. Zamówienia są przyjmowane za pośrednictwem sieci Internet. W celu złożenia zamówienia należy wypełnić formularz zamówienia, który pojawia się po zakupie każdego produktu. Po złożeniu zamówienia do Kupującego zostaje przesłana e-mailem wiadomość zwrotna, że zamówienie dotarło do sklepu.


3. Realizacja zamówienia następuje, gdy Kupujący wypełni pojawiający się po zakupie formularz, zaakceptuje regulamin i potwierdzi zakup.


4. Czas realizacji zamówienia to 5 dni roboczych (podany jest przy każdym produkcie w naszym sklepie). Poprzez czas realizacji zamówienia należy rozumieć ilość dni od daty wpłynięcia należności w kwocie odpowiadającej zamówieniu danego klienta wraz z kosztami przesyłki do dnia nadania przesyłki przez sprzedającego. Czas dostawy/transportu, czyli okres od dnia nadania przesyłki przez sprzedającego do dnia dostarczenia przez doręczyciela nie jest czasem realizacji zamówienia.


5. Wszystkie produkty oferowane w naszym sklepie są nowe i nie były nigdy używane.


6. Produkty opakowujemy w karton w taki sposób aby dotarły nie uszkodzone do klienta. W przypadku otrzymania uszkodzonej przesyłki należy natychmiast zgłosić ten fakt do naszej firmy.  W jednej paczce wysyłamy max dwa produkty. W przypadku zakupu więcej niż dwa produkty, prosimy o kontakt telefoniczny lub emailowy w celu ustalenia kosztu przesyłki.


7. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Kupujący jest o tym niezwłocznie informowany. Kupujący decyduje czy zamówienie ma być zrealizowane częściowo czy w całości anulowane.


8. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów. Realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień, aż do wyczerpania się zapasów objętych taką formą sprzedaży.


9. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i są wartością brutto. Do każdego zakupu dodawany jest paragon lub na życzenie faktura VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia przez klienta. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego,  przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.


10. Za zamówione towary Kupujący może zapłacić – przelewem bankowym na konto sklepu.


11. Zamówiony towar wysyłany jest na terenie Polski za pośrednictwem Poczty Polskiej.


12. Zawartość sklepu internetowego nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego, a zatem złożenie zamówienia przez klienta nie oznacza natychmiastowego zawarcia umowy. Klient wypełniając formularz zamówienia składa ofertę kupna określonego towaru.


13. Koszt dostawy:

Poczta Polska
13,00 zł – przesyłka ekonomiczna (do 50 zł)
13,00 zł – przesyłka ekonomiczna (do 100 zł)
18,00 zł – przesyłka ekonomiczna (do 300 zł)

13,00 zł – przesyłka priorytetowa (do 50 zł)
14,00 zł – przesyłka priorytetowa (do 100 zł)
20,00 zł – przesyłka priorytetowa (do 300 zł)

Kurier GLS

18,00 zł - przesyłka do 30 kg

 

14. Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.


15. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.


16. Informujemy, że dane osobowe podane na formularzu zamówienia w sklepie internetowym www.aba-welony.pl, są gromadzone i przetwarzane zgodnie z Ustawą z dn. 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 roku nr 101 poz. 926 z póz. zm.). Zgromadzone dane osobowe są wykorzystywane tylko i wyłącznie do celów realizacji złożonych zamówień oraz informowania o promocjach i w żadnym wypadku nie będą udostępniane osobom trzecim. Każdy klient naszego sklepu ma prawo do wglądu, modyfikacji oraz usunięcia swoich danych osobowych z naszej bazy danych.


17. Zwrot towaru. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku „o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny”, klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od dnia odebrania przesyłki. Wzór oświadczenia o odstąpieniu stanowi załącznik do niniejszego regulaminu. Towar można oddać wyłącznie wtedy, gdy nie nosi śladów użytkowania, jest kompletny, nie został w żaden sposób zniszczony i nie był używany !!! O zwrocie należy poinformować nas emailem przed wysłaniem przesyłki. Zwracany towar należy odesłać razem z otrzymanym wraz z nim paragonem zakupu na adres: ABA Bartosz Prus ul. Kaliska 1c, 63-460 Kotowiecko. Firma ABA Bartosz Prus gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 7 dni przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.

Z mozliwości zwrotu wyłączone są welony, które są cięte i upinane na świerzo pod zamówienie klienta. Prosimy o przemyślane zakupy.


UWAGA: Zgodnie z ww. Ustawą nie przyjmujemy zwrotów towarów wyprodukowanych na zamówienie, szytych na miarę, zamówień towarów zmodyfikowanych zgodnie życzeniem klienta, czyli takich którym nadano cechy i właściwości ściśle określone przez klienta i związane z osobą (art. 10.1 pkt. 4 ww. ustawy)


18. Reklamacje. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady fizyczne powinien odesłać go przesyłką pocztową na adres: ABA Bartosz Prus ul. Kaliska 1c, 63-460 Kotowiecko. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego sklep zwraca niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Do odsyłanego towaru należy dołączyć dowód zakupu oraz opis przyczyny reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 7 dni roboczych od dnia ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na nowy pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu do wyboru inny podobny produkt.


19. Reklamacje z powodu nie otrzymania towaru. Po otrzymaniu od Klienta informacji, że towar nie dotarł do adresata składamy reklamację na Poczcie Polskiej. Czas trwania takiej reklamacji wynosi 14 dni od momentu zgłoszenia tego faktu na Poczcie. O otrzymanej odpowiedzi niezwłocznie informujemy klienta drogą emailową.